ماشین لباسشویی یکی از تجهیزات بسیار ضروری و مهم در هر آشپزخانه و هر مجموعه‌ای است که عدم وجود آن می‌تواند مشکلات مختلفی را به‌وجود آورد. زمانی که اقدام به تعمیرات ماشین لباسشویی می‌کنید، می‌توانید شاهد قطعات بسیار زیادی در این دستگاه باشید که ممکن است هر یک از آن‌ها دچار مشکل شوند. در این شرایط شما باید از مجموعه‌های باسابقه و مجرب کمک بگیرید تا بتوانید با هزینه مناسب و کیفیت بالا این تعمیرات را انجام دهید. قطعات مختلفی نظیر کمک فنر، تایمر، المنت و… در ماشین لباسشویی می‌توانند دچار خرابی شده و جهت تعمیر آن‌ها به حضور تکنسین و افراد مجرب نیاز خواهد بود.

تعمییرات ماشین لباسشویی

چه قطعاتی در ماشین لباسشویی دچار مشکل می‌ شوند؟

قطعات مختلفی در ماشین لباسشویی وجود دارند که هر یک کار خاصی را انجام می‌دهد و می‌تواند بر فعالیت نهایی ماشین لباسشویی اثرگذار باشند. قطعاتی نظیر المنت، پمپ تخلیه، تایمر، کمک فنر، لاستیک درب، هیدروستات، شیر برقی، میکروسوئیچ، بلبرینگ، سه نظام، موتور، دیگ، شفت، خرطومی دیگ، درب، جک، برد الکتریکی و لباسشویی دوقلو از جمله مواردی هستند که می‌توانند در ماشین لباسشویی دچار مشکل شوند. در هنگام خرابی این دستگاه می‌بایست تمامی این قطعات را مورد بررسی قرار داده تا مشکل به‌درستی برطرف گردد.

معرفی مدل ‌ها و برندهای ماشین لباسشویی برای تعمیر

تنوع بسیاری در میان ماشین‌های لباسشویی وجود دارند که هر یک از آن‌ها می‌توانند دچار مشکل شوند. شما به‌منظور انجام تعمیرات ماشین لباسشویی اتوماتیک، تعمیر ماشین لباسشویی درب از جلو یا درب از عقب، دوقلو، صنعتی، سطلی، قدیمی و جدید، لباسشویی الکتریکی یا مکانیکی دارای تایمر یا برد و… می‌توانید از مجموعه مستر تعمیراتی کمک بگیرید. علاوه‌بر آن ماشین لباسشویی در برندها و مجموعه‌های مختلف تولید می‌گردند که از جمله آن‌ها می‌توان به برندهایی نظیر بوش، زیمنس، ال جی، توشیبا، دوو، سامسونگ، جنرال الکتریک، آبسال، پاکشوما، اسنوا و… اشاره کرد.

چرا باید برای تعمیرات لباسشویی مستر تعمیراتی را انتخاب کنیم؟

دلایل بسیار وجود دارند که باعث می‌شوند شما برای تعمیرات لوازم خانگی خود از مستر تعمیراتی کمک بگیرید. تمامی خدمات ارائه شده توسط این مجموعه همراه با گارانتی بوده که شما رضایت شما را از دریافت این خدمات درپی خواهد داشت. در ادامه به دلایل انتخاب مستر تعمیراتی برای تعمیرات ماشین لباسشویی اشاره می‌کنیم.

  • تکنسین‌های مجموعه در خصوص هر برند، از اطلاعات و مهارت کافی برخوردار بوده و متناسب با نوع برند ماشین لباسشویی، تکنسین مربوطه به محل اعزام می‌گردد.
  • تمامی خدمات ارائه شده دارای گارانتی رسمی هستند تا از بابت این خدمات آسوده خاطر باشید.
  • امکان تعمیر ماشین لباسشویی در محل فراهم است و بدون نیاز به حمل‌ونقل این دستگاه تعمیر می‌گردد.
تعمیرات لوازم خانگی با مستر تعمیراتی
  • برای تعمیرات ماشین لباسشویی، تکنسین‌ها تمامی قطعات مورد نیاز برای تعویض یا تعمیر را در اختیار قرار داشته تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مهم را عملی سازند.
  • قطعات مورد استفاده دارای بالاترین کیفیت هستند تا بتوانند طول عمر بالا و راندمان بسیار دستگاه را تضمین نمایند.
  • تمامی خدمات ارائه شده در راستای تعمیرات لوازم برقی از پیش تعیین می‌گردند و براساس زمان‌بندی اعلام شده، تکنسین‌ها در همان روز فعالیت مورد ‌نیاز را انجام می‌دهند.

عمده‌ ترین مشکلات ماشین لباسشویی

برخی از مشکلات در ماشین‌های لباسشویی رایج هستند که اغلب تکنسین‌ها در زمان تعمیرات ماشین لباسشویی با آن‌ها مواجه می‌گردند. از جمله این مشکلات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • عدم تمیز شدن لباس‌ها
  • عدم چرخیدن ماشین لباسشویی
  • روشن نشدن لباسشویی
  • ایجاد صدای زیاد یا لرزش در حین کار
  • قفل شدن درب ماشین لباسشویی و عدم باز شدن آن
  • عدم داغ شدن آب درون ماشین لباسشویی
  • تخلیه نشدن آب
  • خراب شدن تایمر یا برد الکتریکی لباسشویی
  • وارد نشدن آب به داخل لباسشویی

چگونگی سرویس ماشین لباسشویی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در زمان تعمیرات لوازم برقی، توجه به سرویس دوره‌ای آن‌ها است. در‌واقع اگر شما از سرویس دوره‌ای ماشین لباسشویی بهره ببرید، می‌توانید مشکلات احتمالی را به حداقل برسانید. در سرویس دوره‌ای معمولاً اقداماتی نظیر نظافت فیلتر، بررسی شیلنگ‌ها و اتصالات، استفاده از مواد شوینده مناسب، شست‌وشوی داخلی ماشین، قرار دادن لباس‌ها با حجم مناسب داخل دستگاه، استفاده از آب سرد برای شست‌وشو، توجه به نوع بستن درب، بررسی زنگ‌زدگی اجزای مختلف، قرار دادن دستگاه در یک سطح هموار و… صورت می‌گیرند.

گاهی اوقات شما خود می‌توانید برخی از این اقدامات را به سادگی در منزل انجام دهید؛ اما در برخی از اوقات ممکن است قطعات داخلی و مهمی نظیر برد الکتریکی یا موتور نیاز به بررسی داشته باشند که در این شرایط افراد متخصص باید حضور پیدا کنند. انجام تعمیرات ماشین ماشین لباسشویی توسط افراد بی‌تجربه می‌تواند آسیب‌های جدی را به این دستگاه وارد نماید.

تعمیرات لوازم خانگی با مستر تعمیراتی

فاکتورهای موثر بر قیمت تعمیرات ماشین لباسشویی

در زمان اطلاع از قیمت و هزینه‌های مربوط به تعمیرات لباسشویی، لازم است تا فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید. در حالت کلی هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی متناسب با تعرفه اعلام شده از سوی اتحادیه تهران تعیین می‌گردد. توجه داشته باشید که قیمت نهایی متغیر خواهد بود؛ چراکه فاکتورهای مختلفی این قیمت را تحت تاثیر قرار می‌دهند. در حقیقت میزان آسیب‌دیدگی ماشین لباسشویی، نوع قطعات معیوب، نوع و مدل ماشین لباسشویی، وجود یا عدم وجود گارانتی و… می‌توانند بر قیمت نهایی اثرگذار باشند. شما می‌توانید با برقراری تماس از طریق شماره‌های زیر با مجموعه مستر تعمیراتی و با اعلام ویژگی‌ها و خصوصیات ماشین لباسشویی و همچنین بیان مشکل به‌وجود آمده، از هزینه نهایی آگاهی یابید.

شماره تماس:  09917833262 – 09120389428

برای تعمیر ماشین لباسشویی با ما در تماس باشین

سخن پایانی

ماشین لباسشویی که یکی از اصلی‌ترین لوازم برقی منزل بوده، گاهی ممکن است دچار مشکل شود. این مشکلات می‌توانند مربوط به پمپ تخلیه، بلبرینگ، موتور، هیدروستات، لاستیک درب، تایمر، میکروسوئیچ و… باشند. شما می‌توانید در مجموعه مستر تعمیراتی مشکلات مختلف احتمالی ماشین لباسشویی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کیفیت بسیار عالی برطرف سازید. متناسب با انواع ماشین لباسشویی و انواع برند چون جنرال الکتریک، ال جی، بوش و…، تکنسین‌های مجرب به محل اعزام می‌گردند و با بهترین لوازم به تعمیرات ماشین لباسشویی می‌پردازند.