مایکروفر یکی از وسایل بسیار کاربردی در هر آشپزخانه‌ای محسوب می‌شود. این وسیله دارای قیمت نسبتاً بالایی است، به خصوص اگر از برندهای معتبری مانند سامسونگ، ال جی، بوش یا مایدیا باشد. بنابراین بهتر است تمهیدات کافی برای افزایش عمر و کاهش احتمال خرابی را داشته باشید. در صورت خرابی و آسیب به قطعات نیز بهتر است از مراکز معتبر تعمیرات مایکروفر مانند مستر تعمیراتی کمک بگیرید. در این مرکز به دلیل تبحر کارشناسان و ضمانت کارکرد قطعات می‌توانید تجربه رضایت‌بخشی را از تعمیرات خود داشته باشید.

تعمیرات ماکروفر با مستر تعمیراتی

مهمترین دلایل خرابی مایکروفر

با توجه به حساسیت بالای مایکروفر بهتر است نحوه استفاده از آن به گونه‌ای که باشد که به قطعاتی مانند موتور، المنت و کلیدها کمترین آسیب وارد شود. بهتر است بعد از خرید مایکروفر برای کاهش احتمال خرابی آن، موارد زیر را در نظر داشته باشید.

عدم دارا بودن محافظ برق

بهتر است برای افزایش عمر قطعات داخلی مایکروفر و جلوگیری از آسیبی که به دنبال نوسانات برق به این دستگاه وارد می‌شود، از محافظ برق استفاده کنید. این وسیله با وجود قیمت پایین خود تا حدود زیادی از خرابی فیوز سرامیکی، برد الکترونیک و المنت جلوگیری می‌کند. بهتر است قبل از خرید محافظ از جنس و برند آن اطمنیان حاصل کنید.

استفاده به مدت طولانی

مایکروفر نیز مانند دیگر وسایل برقی پس از استفاده طولانی مدت، نیاز به استراحت و سرد شدن دارد. بهتر است در صورت تمایل با گرم کردن یا پختن چند نوع غذا، زمان کارکرد مایکروفر را به بخش‌های مختلف دسته‌بندی کرده و بین آن‌ها زمان استراحت قرار دهید.

استفاده از مایکروفر به شیوه صحیح

بهتر است قبل از استفاده از مایکروفر، دفترچه راهنمای آن را مطالعه کرده و با انواع کلیدها و قطعات آن آشنا شوید. در غیر این صورت فشار دادن کلیدها بدون علم و آگاهی از نحوه عملکرد آن‌ها به آن آسیب می‌رساند و نیاز به خدمات تعمیرات مایکروفر را بیشتر می‌کند.

تعمیرات ماکروفر با مستر تعمیراتی

نحوه تعمیر مایکروفر در مستر تعمیراتی

ساده‌ترین راه برای تعمیرات مایکروفر مراجعه به مرکز مستر تعمیراتی است. در صفحه اصلی وبسایت بخشی وجود دارد که با وارد کردن اطلاعات خود و ثبت سفارش تعمیرات لوازم برقی، کارشناسان مرکز در اسرع وقت با شما تماس حاصل می‌کنند و در مورد علائم خرابی با شما گفت‌وگو خواهند کرد. در مرکز امکان مشاوره قبل از تعمیرات نیز وجود دارد و کارشناسان پس از عیب‌یابی مایکروفر، شما را با نوع خرابی و هزینه‌های مربوط به آن آگاه می‌کنند.

مزایای تعمیر مایکروفر در مرکز مستر تعمیراتی

تعمیرات مایکروفر اگر به وسیله مراکز معتبر انجام شود، بسیار مقرون به صرفه و مفید خواهند بود. توصیه می‌شود به دلیل نیاز تخصص و تجربه در این زمینه نسبت به انتخاب مرکز تعمیرات مایکروفر کوشا باشید. مستر تعمیراتی به دلیل مزایای زیر، بهترین فرصت را برای انجام انواع تعمیرات مایکروفر به وجود آورده است:

استفاده به مدت طولانی

مایکروفر نیز مانند دیگر وسایل برقی پس از استفاده طولانی مدت، نیاز به استراحت و سرد شدن دارد. بهتر است در صورت تمایل با گرم کردن یا پختن چند نوع غذا، زمان کارکرد مایکروفر را به بخش‌های مختلف دسته‌بندی کرده و بین آن‌ها زمان استراحت قرار دهید.

استفاده از مایکروفر به شیوه صحیح

بهتر است قبل از استفاده از مایکروفر، دفترچه راهنمای آن را مطالعه کرده و با انواع کلیدها و قطعات آن آشنا شوید. در غیر این صورت فشار دادن کلیدها بدون علم و آگاهی از نحوه عملکرد آن‌ها به آن آسیب می‌رساند و نیاز به خدمات تعمیرات مایکروفر را بیشتر می‌کند.

تعمیرات مایکروفر با مستر تعمیراتی

ارائه گارانتی

خوشبختانه مرکز مستر تعمیراتی کلیه خدمات خود را با گارانتی به شما ارائه می‌دهد. این گارانتی به شما فرصت استفاده از دستگاه را داده تا در صورت خرابی مجدد، بتوانید بدون پرداخت هزینه، مایکروفر را تعمیر کنید. این خدمات به میزان زیادی باعث آسودگی خاطر شما خواهد شد.

استفاده از قطعات اصل

کلیه قطعات استفاده شده در مرکز تعمیرات مایکروفر مستر تعمیراتی، از کمپانی‌های تولیدکننده معتبر تهیه می‌شود. این موضوع نقش مهمی در افزایش کیفیت تعمیرات و بهبود کارکرد مایکروفر می‌شود.

انجام خدمات در محل

اگر به هر دلیل امکان حمل و نقل مایکروفر برای شما وجود ندارد، می‌توانید از خدمات سرویس در محل مستر تعمیراتی استفاده کنید. مجموعه با داشتن کادر متخصص، در هر نقطه‌ای از تهران که باشید، خدمات تعمیرات مایکروفر را به شما عرضه می‌کند. خدمات سیار همچنین باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما نیز خواهد شد.

دارای کادر متخصص

کلیه کارشناسان مستر تعمیراتی از افراد آموزش دیده و با تجربه هستند و می‌توانند با عیب‌یابی سریع، بهترین راه را برای تعمیر قطعات شما داشته باشند. این افراد همچنین با شناسایی علت خرابی، راهکارهایی را برای عدم تکرار این اتفاق به شما ارائه می‌دهند.

آیا تعمیر مایکروفر به صرفه است؟

همان طور که می‌دانید اکثر برندهای مایکروفر از برندهای خارجی هستند و وارد کردن این وسایل به ایران نیاز به هزینه حمل و نقل است. علاوه بر این قیمت مایکروفر به میزان زیادی تابع نوسانات ارز قرار می‌گیرد. این موضوع نشان دهنده افزایش قیمت مایکروفر است و طبعاً برای خرید مایکروفر جدید نیاز به بودجه زیادی است. با این وجود به نظر می‌رسد تعمیر مایکروفر یک اقدام مقرون به صرفه است که هزینه آن تفاوت زیادی با خرید مایکروفر نو دارد.

نکات مهم در هنگام استفاده از مایکروفر

برای افزایش عمر مایکروفر بهتر است نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • عدم استفاده از ظروف فلزی و پلاستیکی نامناسب در مایکروفر
  • عدم استفاده از فویل‌های آلومینیومی
  • عدم قرار دادن لباس در مایکروفر
  • عدم یخ زدایی مواد منجمد در مایکروفر
  • روشن نکردن مایکروفر در صورت خالی بودن
تعمیرات مایکروفر های شما در محل

ارائه خدمات تعمیرات مایکروفر با مستر تعمیراتی

به طور حتم تجربه مهم‌ترین اصل در ارائه خدمات تعمیراتی است. مستر تعمیراتی با دارا بودن سال تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی می‌تواند توقع شما را در این زمینه برآورده کند. مجموعه مستر تعمیراتی به دلیل دارا بودن متخصصان کاربلد، تجربه تعمیرات مایکروفر با برندهای مختلف را داشته و به دلیل آشنا بودن با تکنولوژی روز، خدمات باکیفیتی را به مشتریان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از خدمات دو نماینده اصلی در شرق و غرب تهران که به تمامی پایتخت نشینان خدمات سرویس‌های دوره‌ای، تعمیرات و عیب یابی را ارائه می‌دهند، بهره‌مند شوید. شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با مستر تعمیراتی در ارتباط باشید:

  • آدرس مرکز مستر تعمیراتی: سه راه شهریار، بلوار باغستان، جنب بلوار روبروی شهرک مهدیه – جنت آباد، محله حصارک، کوچه جراح تهرانی.
  • تلفن تماس: 09917833262-09120389428

سخن پایانی

مایکروفر یکی از وسایل گران قیمت هر آشپزخانه‌ای است که ممکن است در طول روز چندین بار به آن نیاز داشته باشید. در صورت اختلال در کار مایکروفر که ممکن است در اثر آسیب به قطعات، عدم آگاهی نسبت به چگونگی کارکرد یا استفاده بیش از حد از آن باشد، نیاز به تعمیر آن وجود دارد. این کار می‌بایست به وسیله مرکز خدماتی با تجربه و کاربلدی انجام شود. مستر تعمیراتی با داشتن کادر حرفه‌ای و تنها با یک تماس، در هر نقطه‌ای از تهران که باشید، خدمات باکیفیتی را به شما ارائه می‌دهد. این خدمات به دلیل دارا بودن گارانتی، استفاده از وسایل اورجینال و نظر کارشناسان به بهترین نحو انجام می‌شوند و می‌توانند توقع مخاطب را برآورده کنند.