متأسفانه، پوسیدگی درب یخچال از اتفاقات ناگواری بوده که با روش‌های مختلف چون رنگ‌آمیزی و… قابل حل است. پوسیدگی یخچال می‌تواند در نقاط مختلف درب آن یا اطراف آب‌سردکن، کنار لوله‌ها یا زیر دیسپنسر بنا بر دلایلی چون قرارگیری یخچال در مکانی با رطوبت بالا، برخورد گرما با درب یخچال، ریزش قطرات آب‌سردکن و… ایجاد شود. در صورتی که مقدار پوسیدگی کم باشد، با تعمیر درب یخچال می‌توان پوسیدگی آن را رفع کرد؛ اما در صورت زیاد بودن درصد پوسیدگی بهتر است به دنبال تعویض درب یخچال باشید. برای رفع پوسیدگی یخچال از رنگ مخصوص برای درب و تجهیزاتی چون قلمو و… استفاده می‌شود و رنگ‌آمیزی درب طی مراحلی چون سمباده‌کشی، بتونه‌کاری و رنگ‌آمیزی صورت می‌گیرد.

رفع پوسیدگی ساید بای ساید با مستر تعمیراتی

علت پوسیدگی درب یخچال های ساید بای ‌ساید

یکی از دلایل شایع پوسیدگی درب یخچال‌ها برای هر برندی، وجود رطوبت است. اگر یخچال را در مکانی که رطوبت زیادی دارد، قرار دهید، درب آن دچار پوسیدگی می‌شود. در ابتدا ممکن است تنها نقطه کوچکی از پوسیدگی درب را مشاهده کنید؛ اما در صورت عدم تعمیر درب، با پوسیدگی کل آن مواجه خواهید شد. بهتر است برای جلوگیری از افزایش پوسیدگی، سطح درب یخچال را با دستمال به‌صورت منظم پاک کنید. از دیگر دلایل پوسیدگی یخچال ساید بای ساید می‌توان به قطرات ناشی از آب‌سردکن یخچال اشاره کرد. این قطرات می‌توانند باعث خیس شدن درب یخچال شوند و در نهایت پوسیدگی را به ارمغان آورند. ناگفته نماند که نزدیکی یخچال به وسایل گرمازا مثل گاز و برخورد گرما به درب یخچال از دیگر علت‌های پوسیدگی در یخچال ساید بای ساید است. توجه داشته باشید که تعمیرات یخچال باید توسط فرد متخصص انجام شود؛ زیرا در صورت نداشتن مهارت و تخصص لازم حین انجام تعمیرات جهت رفع پوسیدگی یخچال، ممکن است باعث خرابی اجزای دیگر یخچال شوید و هزینه‌های تعمیرات آن افزایش یابد.

روش های رفع پوسیدگی بدنه یخچال ساید بای ‌ساید

برای رفع پوسیدگی یخچال، باید مراحل زیر را به ترتیب اجرا کنید. بهتر است این کار را به متخصص بسپارید تا نتیجه کار مطلوب باشد. مراحل رفع پوسیدگی درب یخچال به شرح زیر است:

  1. جریان برق یخچال را قطع کنید تا در حین انجام تعمیرات مشکلی پیش نیاید.
  2. در این مرحله باید قسمت‌هایی از درب یخچال را که پوسیده شده است، سمباده بزنید تا سطح ناهموار آن از بین برود.
  3. یک پارچه نم‌دار را برداشته و سطح درب یخچال را تمیز نمایید.
  4. قسمتی که روی آن سمباده زده شده است را بتونه کنید.
رفع پوسیدگی ساید با ساید

6. پس از اتمام بتونه‌کاری، رنگ‌آمیزی درب آغاز می‌شود. درب را با استفاده از قلموی مخصوص یا اسپری رنگ کنید.

7. رنگ را باید حداقل 3 لایه روی درب بزنید. بهتر است این کار را در فاصله زمانی 15 دقیقه انجام دهید تا در این فاصله لایه قبلی کاملا خشک شود.

معایب پوسیدگی درب یخچال ساید بای‌ ساید

زمانی که درب یخچال دچار پوسیدگی شود، حتی اگر این پوسیدگی در نقطه کوچکی از اطراف درب یا قسمت مرکزی آن اتفاق بیفتد، می‌تواند تأثیر منفی بر ظاهر یخچال بگذارد. پوسیدگی درب یخچال باعث می‌شود تا یخچال شما در ظاهر بسیار قدیمی و کهنه دیده شود. همچنین پوسیدگی همانند ویروس می‌تواند پس از مدتی به سایر قسمت‌های درب نفوذ کند و باعث پوسیده شدن کل درب یخچال شود. اگر سریعاً پس از مشاهده پوسیدگی اقدام به رفع پوسیدگی یخچال نکنید، پس از گذشت مدتی حدود 5 الی 12 ماه نیاز به تعویض درب یخچال خواهید داشت. معمولاً هزینه تعمیرات مقرون‌به‌صرفه‌تر از تعویض قطعات است.

تعمیر پوسیدگی یخچال ساید بای ‌ساید در منزل

تعمیر پوسیدگی بدنه یخچال‌های ساید بای ساید فرایندی است که باید توسط شخصی متخصص و مجرب انجام شود که در غیر این صورت باید هزینه مجددی متحمل شوید و تعمیر یخچال دوباره انجام شود. چنانچه قصد تعمیر یخچال‌های ساید بای ساید و رفع پوسیدگی یخچال را داشتید، می‌توانید از خدمات در منزل مجموعه مستر تعمیراتی استفاده کنید. در مستر تعمیراتی نیروهای مجرب و حرفه‌ای مشغول به کار هستند که تجربه کافی برای ارائه خدمات تعمیر و رفع پوسیدگی یخچال ساید بای ساید دارند. برای دریافت خدمات در منزل کافی‌ست با شماره‌های مندرج در سایت مستر تعمیراتی تماس حاصل نمایید و درخواست خود را جهت اعزام تکنسین‌ها ثبت کنید. شما پس از اتمام تعمیرات یخچال می‌توانید از سمت شرکت گارانتی و ضمانت‌نامه‌ای را دریافت کنید تا در صورت بروز مشکل از خدمات تعمیرات مجدد به‌صورت رایگان بهره‌مند شوید.

رفع پوسیدگی یخچال ساید بای ساید

تعویض یا تعمیر درب یخچال ساید بای ‌ساید در اثر پوسیدگی

تعمیر درب برای آن مواقعی نیاز است که پوسیدگی درب یخچال در حد زیادی نباشد؛ اما در صورت پوسیده شدن کل درب یخچال و سایر اجزای آن بهتر است به فکر تعویض درب باشید. تعویض درب یخچال نیاز به تجهیزات، درب جدید و تخصص دارد؛ ازاین‌رو برای تعویض درب می‌توانید از خدمات مستر تعمیراتی استفاده کنید. توجه داشته باشید که پوسیدگی در حد کم به دلیل پیشروی آن در طی مدت کوتاهی باعث پوسیدگی کل درب خواهد شد. هر چه میزان پوسیدگی درب بیشتر باشد، هزینه تعمیر درب یخچال نیز افزایش می‌یابد. با خدمات تعویض درب یخچال‌های ساید بای ساید می‌توانید رنگ درب را نیز تغییر داده و روح تازه‌ای به ظاهر یخچال خود ببخشید.

مدت زمان تعمیر پوسیدگی درب یخچال ساید بای ‌ساید در مستر تعمیراتی

مدت‌زمان موردنیاز برای رفع پوسیدگی درب یخچال ساید بای ساید به فاکتورهایی چون حجم پوسیدگی بستگی دارد. در کل رفع پوسیدگی یخچال حدود 24 الی 48 ساعت به طول می‌انجامد. برای برخورداری از خدمات تعمیر درب یخچال یا سایر مشکلات آن با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید:

  • تلفن تماس: 09917833262
  • تلفن تماس: 09120389428
  • آدرس: سه‌راه شهریار، بلوار باغستان، جنب بلوار روبه‌روی شهرک مهدیه
  • آدرس: جنت‌آباد، محله حصارک، کوچه جراح تهرانی

سخن پایانی

تعمیرات یخچال‌های برند ساید بای ساید از جمله خدمات مجموعه مستر تعمیراتی است که با دارا بودن کادر متبحر و مجرب، کارگاه‌های مخصوص برای رنگ‌آمیزی درب یخچال، تجهیزات لازم برای رفع پوسیدگی یخچال و… می‌تواند مشکلات یخچال شما را در کم‌ترین زمان رفع نماید. برای برخورداری از خدمات مختلف مجموعه در جهت تعمیرات انواع لوازم‌خانگی کافی است با شماره‌های مندرج تماس حاصل نموده و درخواست خود را ثبت کنید.

سوالات متداول شما :

چرا یخچالم پوسیدگی داره ؟

پوسیدگی یخچال می‌تواند در نقاط مختلف درب آن یا اطراف آب‌سردکن، کنار لوله‌ها یا زیر دیسپنسر بنا بر دلایلی چون قرارگیری یخچال در مکانی با رطوبت بالا، برخورد گرما با درب یخچال، ریزش قطرات آب‌سردکن و... ایجاد شود.

شماره تماس متخصص برای رفع پوسیدگی یخچال میخواستم

شما میتوانید با متخصصان مستر تعمیراتی در ارتباط باشین :

0389428  0912

شما رفع پوسیدگی یخچال رو داخل منزل هم انجام میدین ؟

بستگی به پوسیدگی یخچال شما داره ، اگر جزئی باشه بله داخل منزل انجام میشه ولی اگر درصد پوسیدگی زیاد باشه مجبور هستیم در کارگاه این کار راه برای شما انجام بدیم .